mys på högsta nivå!

Nu har Hanna & Frida kommit hit och det känns så jäkla bra!
Hämtade dom runt två tiden idag och sen följde dom med hem hit och va med när jag jobbade ett par timmar och sen när jag slutade så åkte vi och hämtade mat och kröp upp i sängen och käkade mat, chips och drack massa cola och pratade massor..sen kikade vi på Flickan som lekte med elden, så roligt med en svensk film..och speciellt en väldigt bra film! Mys på högsta nivå..

I morgon ska vi in till San Francisco och kolla runt på allt!:)

Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon!
Ha en underbar helg allihopa<3

Saknar er! Tänker mkt på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, hoppas ni har det bra och hittar på en massa roliga saker i helgen. Jag flyttar för fullt och det blir jättefint. Ditt rum väntar på dig. Puss och kram

2009-12-19 @ 23:13:41
Postat av: mattias

hej. sista filmen luftslottet är riktigt bra oxå :). Ha det bäst..julkram från morbror

2009-12-21 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0