Gott nytt år!

Måste hänga med i Sverige tiden och där är det nyårafton nu:) så gott nytt år allihopa!
Ville bara säga det och jag hoppas ni får en mysig dag och en jätte rolig kväll!

Nu snart är det god natt här och sen är det ju nyårafton här också, hihi! imorgon blir det jobb till klockan fyra och sen är det middag hemma hos frida och sen åker vi in till sf och festar:) ska bli skit kul!

Skriver mer imorgon innan jag åker!
ta hand om er & gott nytt år! är ju vid tolv men då jobbar ju jag så jag skriver nu:)

saknar mina vänner extra mycket nu när det är nyår, hade ju velat fira det med er! men nästa år då får vi fira tillsammans!



nytt år och nya möjligheter:) hoppas på att 2010 kommer bli ett super bra år! vad tror ni?

som sagt, this is the start of something new:)



Kommentarer
Postat av: Linn

Hallå :) Gott nytt på dig också!

Jag trivs riktigt bra i Sthlm och saknar inte U-hamn för ett öre. Skulle vara människorna då, men inte staden. Så dit flyttar jag inte igen kan jag lova :)

Till hösten flyttar jag kanske till Halmstad och pluggar, kommer lite närmare Martin då.

Men ha en fin nyår! Kramar

2009-12-31 @ 10:41:34
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gott Nytt År! Saknar dig som alltid... önskar du kunde firat nyår med oss, kommer sakna dig ikväll! hoppas din kväll blir super bra och att du firar in det nya året rejält! Puss

2009-12-31 @ 18:36:13
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0