glad för mycket!

Jag har världens bästa familj & vänner..så är det bara! ni är bäst och ni finns alltid där! ♥

Många som sitter ensamma nu runt jul och nyår och dom tänker jag på, fy det måste vara hemskt!:(

Till något helt annat..
Vill bara säga till er som funderar på att åka som au pairer..ÅK! ni kommer inte ångra er! visst det har varit många gånger som jag har velat slänga ner mina saker i resväskorna och sätta mig på ett plan hem till sverige. Men den här tiden här har gett mig så mycket, kommer jag aldrig glömma! Det är själva grejen att åka, att verkligen planera allt detta och allt det man går igenom innan man kommer iväg..det tog många många timmar att fylla i den där ansökan, bildcollage,visumpapper och informationsmöte..ja allt! och sen åka till NY och va på skolan och den känslan när man gick av planet i san francisco innan man mötte familjen, den går inte beskriva..va så himla nervös! och nu har jag varit i min familj snart fem månader, det har varit många jobbiga perioder och massor av roliga! tiden har gått fort som tusan och jag är som sagt så glad för att jag åkte! jag har lärt mig massor om mig själv, både negativa och positiva saker! så ÅK, om det inte är eran grej så javisst då är det bara att åka hem..saknar ni er familj och vänner för mycket ja då är det bara att åka hem!

Nu är det snart nyår och ett nytt år att se fram emot!:) wihoo!
Vad är era nyårslöften?

Idag har det varit en jobbig dag-lillkillen har inte varit på sitt bästa humör vilket inte är så konstigt för han är sjuk så jag hoppas verkligen han mår bättre imorgon!

Vad ska ni göra på nyår? berätta för mig:) är nyfiken!
Ha en bra dag där hemma ♥

..och så ska vi här i USA sova så gott nu!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag har världens bästa dotter. När blev du så klok? Saknar dig, puss och kram.

2009-12-30 @ 11:41:40
Postat av: Linn

Hallå Evelina! Läser din blogg varje dag, men är dålig på att skriva. Hoppas du har det bra, och det verkar ju dom det i alla fall :) På nyår blir det ganska lugn för mig, tror jag :P Min kille Martin är här, så det blir kanske lite middag och spel. Fast skumpa har vi inhandlat, det får man inte missa. Hoppas du får ett bra nyårsfirande! Puss

2009-12-30 @ 12:27:45
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0