Christmas days..

Då har man även upplevt en amerikansk jul och jag kan bara säga att det har varit en annorlunda jul! På julaftons morgon (för oss då!) så va det inget speciellt för dom, jag sprang runt med ett leende på läpparna och försökte skapa mig en julkänsla men det misslyckades ganska rejällt..vi hade iaf middag på kvällen och julia och amelie kom hit och åt med oss och sen kröp vi upp i min säng i mitt iskalla rum och käkade chips och såg på en film! Dagen va faktiskt rätt jobbig men jag försökte göra det bästa av det..skypade med mammsen,mormor och morfar,mina syskon,pappa,emilie och med vitavallsvägen!:) jätte kul att få prata med alla..kändes ändå lite som man va delaktig i julen hemma!:)

På juldagen så va det andra bullar, då va det lite mer julkänsla..tog mig en liten sovmorgon och sen va det upp i pyjamasen och äta frukost och sen blev det paketöppning, tog sin lilla tid för det va massa paket som skulle öppnas för alla! va roligt att få va med på tvillingarnas första jul..det va mestadels mys hela dagen och en hel del ätande, även denna kvällen kom tyskarna och det va en annan familj här på kvällen också så det va fullt hus! senare så kilade vi iväg på bio, vi gick på den nya its compicated och den va super rolig, hade ett leende på läpparna hela tiden och en massa skratt blev det! en mycket annorlunda juldag..i vanliga fall så hade man varit ute och festat men icke så nicke i år men bion va riktigt bra iaf så det va väl tur!

På lördagen så va jag hör och häpna ledig hela dagen, så jäkla gött! Jag tog mig en lång sovmorgon till halv tolv kanske:p sen va det iväg till San José där vi shoppade lite, jisses va folk det va! folk va helt galna men är det rea så är det:) på kvällen blev det middag på Cheesecake och då va även Anna med, hon har varit i Lake Tahoe över julen så det va jätte kul att hon kom hem igen, hon har varit väldigt saknad!

Idag vaknade jag upp som en man, haha nee inte riktight kanske men jag lät som en, är super förskyld och huvudet och öronen känns som det ska sprängas vilken sekund som helst så jag stannde i sängen ett bra tag på morgonen och pratade med mammi och emilie, vilket va lika mysigt som alltid! sen så masade jag mig upp och drog på mig myskläder och åkte till julia, där parkerade jag rumpan i hennes soffa och vi såg på en film och käkade massa godis och åt pizza, en väldigt lugn och skön dag! nu på kvällen åkte jag en stund till frida och hennes kompisar och vi tjötade lite och hade det mysigt! nu har jag kommit hem igen och nu är jag trött som bara den! ska nog försöka sova nu så jag orkar masa mig upp ur sängen i morgon och jobba!

i morgon kommer också en liten berättelse om våra två sista dagar i LA av våran roadtrip, den va himlans rolig så det måste ni läsa:)

Nu är det god natt och god morgon för er där hemma! ha en bra en:)
Miss you! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är julen över och snart ett nytt år. Saknar dig här hemma men passa på att njut av den hyfsade värmen i alla fall för här är det kallt och ska så förbli hela januari månad säger de vise. Kram

2009-12-29 @ 10:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0