Berkley & planer..

Idag stod det Berkley på schemat..vi åkte ganska tidigt i morses..barnen sov hela vägen dit vilket va väldigt skönt! Vi började med att åka till min värdammas kompis som bor i Berkley..hon har två barn så tvillingarna hade fullt upp med att leka hela tiden:) barnen är halvsvenska, super blonda va dom båda två och blåa ögon..det ser man inte så ofta här kan jag lova!
Sen åkte vi och käkade lunch, ute satt vi i värmen..underbart! sen strosade vi runt på "stan" där! Sen va det hem igen och fixa i ordning barnen för att sova..

sen när jag slutade så åkte jag till Reedwood City för att möta upp Frida, vi satte och på ett cafe och började planera lite..blir nog en resa till San Diego och Los Angeles i december, så himla roligt, hoppas det löser sig med att vara ledig två extra dagar så att jag kan åka bara..håll tummarna för mig:)
Sen gick vi på bio, på blind side..faktiskt andra gången som jag ser den men den är så himla bra så den filmen ska jag se många gånger..ni som inte har sett den, gör det..det är en film som är värd att se!:)

Nu ska jag sova, ska upp och hoppa tidigt i morgon!
God natt & God morgon för er där hemma..

Saknar er så mkt!



lite bilder från dagen..



på goshumör va dom idag..










I morgon blir det Ikea på kvällen..ska bli mysigt! ska köpa med mig massa goda saker från matavdelningen, mums!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bara älskar våra planer! :)

2009-12-02 @ 19:25:19
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0