San Francisco

Hej!

förlåt förlåt för dålig uppdatering! har varit väldigt mycket sen jag kom fram!

I torsdags när vi va inne i NY, fasiken så häftigt det va! riktigt kul hade vi:) vi va uppe i rockfeller center där vi hade utsikt över hela NY, vi åkte färja ut till frihetsgudinnan, vi såg ground zero och Empire State Building och sist men inte minst Central Park! Vi hann inte göra så mycket mer under tiden men vi hann shoppa lite, köpte en I love NY t-shirt och en behövlig adapter och sen gick vi och åt på ett supergott ställe..det behövdes kan jag säga efter skolan mat i flera dagar, va helt utsvulten! dagen va helt perfekt!

Jag kom fram i fredags kväll, pappan och den äldsta dottern hämtade mig! det gick väldigt bra, det va inte pinsamt eller stelt alls så det kändes skönt! jag kom fram ganska sent så vi satt bara uppe en liten stund och pratade och sen gick vi och la oss!

I lördags åkte vi runt lite häromkring..fast det det är då inte lätt att åka iväg med två bebisar, dom ska sova, dom bajsar och är hungriga hela tiden, haha ja men det är ju så det är!:) sen på kvällen så skulle mamman och pappan iväg på ett kalas så jag skulle vara själv med barnen en stund och sen skulle en annan tjej komma och hjälpa mig att lägga tvillingarna..det va ju bara det att när S vaknade igen och då satt jag med F och då började båda skrika hejvillt så det va ju bara att försöka göra det bästa av situationen..en unge på armen och sen sitta och vagga den andra! sen somnade som tur va F så då va det bara S kvar och han va ledsen en lång stund..han har börjat få tänder och har välidgt ont av det så han skriker mycket! men dom är söta och roliga större delen av dagarna så det är kul! dom är så himla söta:) usch kommer bli värsta gullmesen här nere!

igår så åkte vi en sväng till en marknad typ och kollade lite sen gick vi och käkade och sen gick vi ner på stranden och kollade, jätte fint är det här! har tyvärr inte varit inne i SF än men ska åka dit snart hoppas jag!
Idag har vi varit på en skitstor lekpark..ganska häftigt faktiskt! tvillingarna gungade för första gången..haha såg rätt roligt ut!=)

nu är jag helt slut, måste sova! i morgon ska vi till stranden en sväng!

lägger in lite bilder från skolan i NY och lite bilder härifrån..har inte hunnit ta så många än men det kommer!
saknar er där hemma!
puss

skolan




några tjejer från klassen



såhär fina va vi på skolan, dom delade ut masker som vi skulle ha på oss!



Julia och Sara




Sofia och Hanna







Jag, sofia och hanna vid Ground Zero




På färjan på väg ut till frihetsgudinnan




Frihetsgudinnan




Jag och Sofia uppe i Rockfeller Center






jag och hanna i bussen




NY








mina värdbarn
F,G & S




G




S




F




God natt USA, God morgon Sverige=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vad jag har väntat på ditt inlägg och vilka fina bilder. Jag blir riktigt sugen på NY när jag ser bilderna. Gillian är så fin i sin svenska klänning och bebisarna är riktigt söta tjockisar. Förstår att det är tungt att bära på dem! Puss och kram

2009-08-18 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0