Tillbaka i San Francisco!

Hej hopp!

Nu är jag tillbaka i SF igen och det känns jätte skönt!
Bilfärden hem gick över förväntan, båda jag och värdmamman somnade samtdigt som barnen så vi snarkade igenom oss resan..hahah!

Pratade en lång stund med mamma igår, va väldigt skönt att man äntligen fick göra det och mormor och morfar var där också så pratade även med dom, och det va väldigt kul att få göra det, har inte gjort det på snart en månad!

och hanna, snart kommer jag:) längtar så himla mycket, vill bara att veckan ska ta slut så att det blir fredag! hoppas hon hittar till flygplatsen bara;) tror inte det är några problem för hon verkar ha kommit in i bilkörningen jätte bra nere i LA, är stolt över dig gun:) vi ska ha så roligt!

nu är det dags att hoppa upp ur sängen och duscha..vi ska handla lite mat nu först för kylen är helt tom och sen är det dags för mitt första au pair möte..det är ett poolparty och alla värdfamiljer är bjudna så jag hoppas på att det ska bli kul! skönt att äntligen få träffa andra au pairer!:)

lägger in bilder ikväll! hinner inte det nu!

god natt alla hemma och god morgon för oss här i amerikat!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0