Snart dags för New York!:)

Dålig uppdatering, jag vet!

Nu sitter jag här med alla väskorna packade..äntligen färdigt!
Fy vad vi har hållt på med packningen, stackars emilie har fått hjälpa mig med min packning, tack så jätte mycket gummsi! nu är väskorna fullproppade och står vid dörren och väntar:)

är helt slut..har stressat som bara den!

Är så himla nervös..kan verkligen inte förstå att jag är i new york i morgon vid den här tiden! känns helt overkligt!
usch vad jobbigt det kommer bli i morgon, säga hej då på flygplatsen:(

ne nu måste jag hoppa i säng, måste försöka sova lite!

tack för en jätte rolig helg!
lägger in lite bilder från i lördags..jag, emilie, putte och borén va ute med puttes båt på havet vid marstrand!
haha som vi brände oss:)

Nästa gång jag skriver här så är jag i new york! helt GALET!
kram


























och så här såg det ut innan emilie hjälpte mig!:) tack så jätte mycket för hjälpen, hade aldrig klarat det utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0