Smärta!

Ligger här nerbäddad i soffan och har ganska ont! Operationen gick bra, va väldigt hungrig bara..fick inte äta efter kl 00.00 igår natt och opererades halv fyra i eftermiddags så magen va ganska upprörd kan jag lova!:) men det gick bra och efter operationen åkte jag och frida (som va jätte snäll och följde med och väntade hela dagen, tack!:) till mac donalds..va himlans gott!

Haha jag kände mig inte världssnygg direkt..man fick långa fula, hemska strumpor som gick till knäna och sen en hemsk vit rock som man skulle ta på sig! vet inte rikigt om jag är så smart som kommer visa en bild på detta, men lite får man ju bjuda på sig själv! haha! inga kommentarer om detta tack:)

Igår kväll så var jag, emilie, frida, mamma och hennes kompis på allsång..rikigt mysigt! lägger in några bilder!

Nu om exakt en vecka kommer jag befinna mig i New York på Au Pair skolan, känns rätt konstigt och overkligt men samtidgt väldigt spännande och nervöst! kommer sakna vissa personer här hemma så hemskt mycket!
Har inte insett att jag kommer åka och vara borta i ett helt år, kommer nog efter några dagar när man har kommit till familjen!
Tänker hela tiden på hur detta kommer gå, kommer jag att stormtrivas..eller kommer jag ligga och gråta hela kvällarna och längta hem? försöker tänka positivt och hoppas på det förstnämda! hoppas på att man kommer trivas och hittar många nya roliga människor att umgås med!:)

Nu är det dags att knapra i sig lite tabletter för smärtan och gå och lägga sig och försöka sova!
God natt!

Så här snygg va jag idag:)




Emilie och jag på väg till Allsång




Berit och mamma på väg till Allsång




Frida, jag & Emilie




Allsång



God natt!
Kram



Kommentarer
Postat av: Helene

vad har du opererat? :O

2009-08-05 @ 20:41:46
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0