Poolparty & nya människor

Ligger nerbäddad i sängen och äter massa godis, rätt gottigt faktiskt!:)

väntar på att folket i Sverige ska vakna så man får prata lite med dom! hoppas på att emilie kommer in på msn idag också, har inte pratat med henne på länge och vi har massa att prata om!

Idag har jag och min värddfamilj varit på poolparty, kallt men roligt! träffade en svensk tjej (Linda) som bor jätte nära mig, jätte trevlig tjej! är lite smått avundsjuk bara för hon bor i värsta stora lyxiga huset med pool och allt sånt haha och här sitter jag i värsta trånga lilla huset:) haha!

så förhoppningsvis så ska jag träffa Linda i morgon och vi ska utforska san mateo!:) hoppas på att få shoppa lite, har inte gjort det på en månad nu och det börjar klia i fingrarna!

saknar alla hemma såklart, tänker på er mycket!

lägger in lite bilder från Tahoe..

ha en bra en!
puss






































Jag & Linda




Vakna med er nu, börjar bli trötter;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman hoppas du inte väntade på mig för länge för jag fick lite stressigt på morgonen och hann inte sätta på datorn. Ring ikväll istället. Kul att du har träffat Linda, du får väl hänga hos henne om kvällarna för jag antar att de har TV också. Bara du får bilen så ordnar det sig. Puss och kram

2009-08-31 @ 07:58:18
Postat av: Emilie

Söt du är gummsi saknar dig sååååå

2009-08-31 @ 08:56:44
URL: http://emiliedahlquist.blogg.se/
Postat av: Raoul

Hej Eve. Har följt din blogg ett tag nu, och stöttat din morsan i oron över att du inte har det bra. Kul med kompisen Linda, Lycka till. Ha det bra, Hälsningar Raoul

2009-08-31 @ 21:17:44
Postat av: Emma

åh vad fina bilder! kul att se I-have-a-swedish-aupair-nappen in action också. Väldigt fin! Kul med en ny svensk polare! Hoppas på lite bra shopping snart då! PUSS!

2009-08-31 @ 22:11:47
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: Maria

Barnen e ursöta o du ursnygg :D En viktig fråga: Hur e fikat??!?

2009-09-01 @ 18:29:39
Postat av: Emilia

Vilka härliga bilder :D

2009-09-12 @ 11:17:31
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0