Nu börjar det verkligen närma sig!

6 dagar kvar tills jag åker..

min dag har mest bestått av att stryka, välja ut kläder och packa!
haha har inte kommit så långt än men mitt mål är att det banne i mig ska vara klart tills på torsdag kväll! vill inte behöva tänka mer på packning och allt runt om kring resan! vill spendera mina sista dagar här hemma med vänner och familj!

sitter just nu och kollar på filmen Kate och Leopold:) så himla söt film!

vill bara komma iväg nu..så jobbigt att säga hej då till alla!
bättre att tänka att man snart kommer hem igen till sin familj och sina vänner!
när man säger ett år så låter det som en så lång tid..fast jag vet att tiden kommer gå fort när man väl är framme!

I morgon och på torsdag är det packa färdigt som gäller och kurera mig lite till så jag snart kan må bra igen,  fredag ska jag på middag hos pappa och dom och umgås med dom, på lördag ska jag umgås med emilie och på söndag ska jag umgås med min lilla mamma:) och på måndag så är det dags, wihoo:) måste hinna åka ut till jobbet också och säga hej då till barnen på förskolan, kommer sakna alla där jätte mycket! gud va dom kommer ha blivit stora när jag kommer hem!

Hoppas att ni har haft en bra dag!


en bild från i somras när jag och hanna va i varberg!
precis så här ska man tänka..positivt:) och det är precis det jag ska göra i morgon!




hur känner ni andra au pairer som också ska åka snart?
nervösa?

Kommentarer
Postat av: Hanna

jo jag känner nästan samma sak du!:) tackar som frågar! fin bild på mig:)... och dig då:p

2009-08-05 @ 10:26:17
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Trixie

åh vad roligt, hade varit kul att göra nåt sånt.. :)

2009-08-08 @ 01:15:25
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0