Liseberg och avskedsfest!:)

I helgen har det hänt massa kul, i lördags va jag,emilie,frida,hanna och linda på Lisberg:) jätte kul och mysigt!
På kvällen skulle jag,hanna och frida ha vår avskedsfest, den blev väldigt lyckad..vi fick gå ner till "nya" pluto som va öppet för oss igår..tack Tobbe för det:)
Kvällen va jätte rolig..haha slutade i lite kaos men det får man räkna med ibland:)

Tack allihopa för igår!
Kommer sakna er som inte följer med mig till andra sidan jordklotet massor!:)

Ikväll har vi varit på allsång här i Ulricehamn, rikigt mysigt! roligt när det väl händer något här, haha!

Hoppas ni har haft en bra kväll så hörs vi i morgon!
Lite nervös inför i morgon, ska göra en mindre operation, hoppas på att den kommer gå bra!


Jag och Hanna på Lisberg




:) Linda,Hanna & Frida











Jag & Emilie



Linda ville inte bli blöt när vi åkte Kållorado så hon köpte sig en väldigt het poncho:) Haha!







Sockervadd är himla gott:)












Frida,jag,Emilie,Linda & Hanna




En himla bra dag helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0