Lake Tahoe!

Sorry, har inte haft tillgång till internet på flera dagar, börjar nästan känna lite panik!
Är på semster med familjen i Lake Tahoe, det är jätte fint här uppe! nästan så man blir lite chokad ibland..japp så fint kan det va:)

vi kom hit efter en LÅNG bilfärd i lördags..bebisarna var väl inte dom gladaste men det gick rellativt bra ändå! Vi fick frågan ungefär var 10:de minut av G om vi snart var framme och hon började vid kl 13 och vi kom fram kl 19 haha jag trodde öronen skulle trilla av sista timmen!

haha och nu ska jag chocka alla med att berätta att jag har hikat för första gången i mitt liv uppe i bergena! var rätt häftigt faktiskt men jäklar vad jobbigt och varmt! vi hade uppförsbacka 2 timmar upp och då höll jag på att svimma..som tur var hade jag ingen unge att bära men det fick jag på vägen ner, ja jag trillade nästan ihop när vi kom fram till bilen efter 4 timmars hiking men jag KLARADE det, wihoo! och en stor applåd för det!

vi har åkt runt till olika stränder och kikat och åkt uppe i bergena, så himla fint..det ligger massa rikemansstugor precis vid havet och dom är inte lite fina, en sån hade jag inte tackat nej till!

sen har J´s och I´s kompisar hyrt en stuga här uppe så vi har umgåts mycket med dom, jätte trevliga! kul att träffa lite andra männsikor utöver familjen!

ska bli skönt att komma tillbaka till SF på lördag..vill träffa lite andra människor nu, börjar få lite panik här snart!
och nästa helg så ska jag till hanna, ska bli så himla kul! längtar så mycket:)

ne nu är det dags att sova, ska upp tidigt i morgon!
saknar er jätte mycket! hoppas alla mår bra!
skriver igen på lördag när vi har kommit tillbaka till SF!

mormor & morfar..emma och svante sa att dom hade fixat skype till er så jag hoppas ni lär er snart så vi kan prata!
hoppas ni har det mysigt hos mamsen!

Emilie, hör av dig så fort du kan börjar bli orolig!
saknar dig gummsi!

pusspuss



Lake Tahoe




vår lilla hiking tur




Så himla fint!



har massa fler kort men det tar så lång tid att ladda upp dom här så jag lägger in dom på lördag!

good night säger jag and god morning för mina nära och kära hemma!:) hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen, vad jag har väntat på ditt inlägg. Det ser verkligen härligt ut. Förstår att det är ensamt utan internet men nu är du snart tillbaka i FC igen.

Grattis till hikingen. Det gick ju så bra så det kommer du väl att fortsätta med varje vecka?

Sköt om dig gumman och kämpa på! Puss och kram

2009-08-28 @ 11:22:20
Postat av: Hanna

Så typiskt att ditt internet pajade igår! vill bara ha biljetterna bokade nu!!! ikväll ska jag träffa en tysk au pair, får se hur det går:) hoppas du har de bra! puss på min skit:)

2009-08-28 @ 18:00:58
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Mormor

Mormor och morfar har blivit upplärda av mamma (svettigt värre) vi hoppas att något har fastnat så vi kan skypa om kvällarna. Puss mitt hjärta!

2009-08-30 @ 11:04:05
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder du har lagt upp, det ser jätte fint ut:). Men kråkan jag blev förvånad när jag läse att du hade varit ute på hiking hahhaha. Hoppas du har det bra saknar dig. pusspuss

2009-08-30 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0