Haha!:)

haha hej!

nu vaknar jag än en gång med datorn på magen och alla lampor tända..haha har gjort det dom sista tre nätterna!:)
tog mig en liten tupplur men nu är det snart dags att sova på rikigt!

idag har vi varit på zoo med alla barnen! gick väldigt bra faktiskt..bebisarna blev rätt tunga efter 6 timmar i baby björn selarna men fan vad stark jag kommer va när jag kommer hem! kommer se ut som värsta muskelknutten:) haha sure!

tycker så mycket om barnen, känns skönt! har redan fäst mig väldigt mycket vid dom..är så himla goa!
förlåt om det blir väldigt mycket tjat om bebissaker och så men det är faktiskt en stor del av mitt liv nu:) så är det haha! men forhoppningsvis så kommer jag träffa andra au pairer snart så jag kan skaffa mig en liv här nere..kan inte umgås med familjen hela tiden..då kommer jag bli galen! börjar krypa lite i kroppen på mig redan..och vi som ska åka till Lake Tahoe en hel vecka på semester dessutom! kommer säkert bli jätte kul men jag kommer nog inte få så mycket tid för mig själv utan familjen..ska dessutom ha en unge i mitt rum under veckan så får se hur mycket sömn jag får!

roligt när ni skriver kommentarer, blir jätte glad av det!
fortsätt så:)
saknar er massor allihopa!

hoppas ni har en kanondag!
pusspuss

Jag, S, J och F




kompisar hittade jag dessutom




G och hennes två komisar




han va på hugget han:)




vi hittade en lat en, haha!




Jag och F




Jag och S, haha han var vaken ungefär 30 minuter av 6 timmar! snacka om att vara en trötter liten kille:)




Tänker mycket på er! pusspuss
måste sova nu, i morgon blir det till att gå på barnkalas och packa inför Tahoe!

Kommentarer
Postat av: isabel

åååh vilken søt pojke den stora tjejen hade hittat då!! :)

2009-08-21 @ 09:58:10
Postat av: Emilie

ser så mysigt ut vill med ha bebies. söt duu är gimmsi. blir så glad varje gång du skrivit nått nytt hehe:p ha en jätte bra dag när du vaknar. pusspusss

2009-08-21 @ 12:23:39
URL: http://emiliedahlquist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår inte varför du somnar så tidigt, blir man så trött av att passa 5 barn? :)

Härliga bilder och jag är glad att du fick lite nya kompisar på ZOO. Hoppas du blir lite ledig mitt på dan så du kan träna ryggen lite för den tar nog stryk så här i början. Fortsätt kämpa och ha det så gott. Puss och Kram

2009-08-21 @ 12:43:06
Postat av: Emsan

Hej sötnos!

Åhh de låter härligt när man läser din blogg... hoppas allt är toppen=) har du vart inne i SF än? va hos min moster du vet maggan som vi träöffade i thailand, hon sa att de va jätte vackert där... Ville bara säga att jag tänker på dig och hoppas du får ett underbart äventyr! Ta hand om dig... pusskram emsan

2009-08-21 @ 16:19:45
Postat av: isabelle

snart kommer ju jag ner (åker ju för fan på måndag :S), då blir de annat ^^!



kul att du trivs :) och gud så söta ungar..

2009-08-21 @ 16:36:53
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: frida kjerrulf

Härligt att se att du har de bra Ganhild, måste säga att sista bilden på dig och lillkillen va fin, bebisens drag kommer fram väldigt fin under filten. körde ni hide and seek kanske? :D

vill prata på skype snart!

puss krut

2009-08-21 @ 17:27:10
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilden "jag och F" är som hämtat ur en reklamkampanj för bebisgrejer:) Snygg mamma o ursöt bebis lixom..



Kramar från vitavall :D

2009-08-21 @ 22:02:33
Postat av: sofia

Okej va kul att gå på zoo=) förstår att du trivs i familjen=)ungarna är jättesöta , och som jag sagt till julia, det är jätteviktigt att du träffar vänner=)

Jag trivs jätte bra i familjen och jag har fått jätte bra vänner oxå=)

Ha det underbart=)

KRam

2009-08-22 @ 00:18:16
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej=) har väntat lite på dig på skype, hoppades på att du skulle komma in lite tidigare än du brukar... jag ska iväg med sara nu så jag kommer inte komma in förrän senare... vet inte när. men vill prata med dig innan du åker till Taho=) skicka sms till min amerikanska eller svenska mobil om vilken tid som passar för dig att prata... kan gå upp imorgon innan du åker så vi hinner:) pusspuss

2009-08-22 @ 05:08:41
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Rosmarie

Hej! Snygging

Wow vilka härliga kort, du ser ut som en nanny från top model. Ta det försiktigt med ryggen och se till att träna själv, lyft inte mer än nödvändigt. Tahoe är underbart enjoy. Stora KRAMAR

2009-08-24 @ 11:38:19
Postat av: Berit

Hej Evelina!

Ser att du kommit hyfsat tillrätta och ser ut att må bra nu, så det hoppas jag att du gör.



Du verkar ha varit med om en hel del på den korta tid du varit där. Har tittar på korten och gillar kortet på "en lat en". Är det en surikat? Ser helkul och och det ser ut som den gör sit ups.



Att barnen är väl omhändertagna av dig och har kommit i helt rätta händer betvivlar jag inte ett ögonblick!



Du har väl ett helt annat väder än oss, för här närmar sig hösten. Det är varmt men regnar.



Fortsätt att ha det bra. Du håller på att skaffa dig ett liv rikt på upplevelser att ha med hela livet.



Var rädd om dig!



/Berit

2009-08-28 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0