Free fallin´

Vilken go dag jag har haft, och duktig har jag varit! Har fixat och donat hela dagen och nu kan jag säga er att packningen är klar och det är så skönt! Trodde aldrig att jag skulle bli färdig i tid och nu sitter jag här och är ute i god tid för en gång skull..kors i taket!:)

Har träffat Hanna en stund idag, vi har hjälpt varandra med våra enorma väskor...haha Hanna är inte den bästa att ta hjälp av för hon säger bara nej till ALLT som man vill ha med..så om ni ser någon som går utan kläder i SF om några veckor så vet ni vem det är:)

Den här låten är bara för underbar, lysnnar på den flera gånger om dagen! tänkte bara berätta det!:)





Nu är det dags att gå och sova lite kanske!
Sov gott allihopa! Sömnen är viktig den:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du har varit så duktig men du har inte stängt locket än så lite ommöblering i väskan lär det nog bli!

2009-08-06 @ 08:13:38
Postat av: Hanna

lycka till med packningen! vågar inte tänka på vikten när jag ska väga min imorgon kväll! sov gott!

Hörs imorgon:)

2009-08-06 @ 22:23:19
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0